NyomjadAnya!

Anyaság, sport, humor, motiváció.
Anyaság

Célok: 2018 – bringiton!

Bár az újévi fogadalmakat nem, a listákat viszont annál inkább szeretem, úgyhogy íme egy lista azokról a dolgokról, amiken idén szeretnék, legalább egy kicsit változtatni.

  1. Kevesebb kütyü

Igen, és ez az első, nem véletlen. Sok a nyomkodás, nagyon sok. És bár igaz, hogy sok belőle munka, vagy Férjjel bevásárlólista-egyeztetés, messzi távol élő Apuval facetime, de akkor is sok, na. Cél: csökkenteni a céltalan, vagy épp adott helyzetben nem is túl céltalannak tűnő, de amúgy valójában mégis az telefonnyomkodást. (A kütyüfüggőség témáról itt írtam bővebben.)

  1. Több türelem

Türelem, türelem, türelem. Bár alapvetően tényleg birkatürelmem van, ez most valahogy kicsi és pici mellett egyáltalán nem látszik. Szeretnék századszorra is rezzenéstelen arccal, változatlan hangszínnel, kedvesen és türelmesen szólni ugyanazért a dologért, szeretném a tesó-civakodásokat úgy kezelni, ahogyan az a nagykönyvben meg írva, szeretném, ha…

  1. Több olvasás

…lenne időm elolvasni a csúcsszuper pozitív fegyelmezéses, okosan neveléses könyveket, mert persze, a gyereknevelés nagyrészt ösztön, de a konfliktuskezelést és a problémás helyzetekre való reagálást nem árt hozzáértőktől tanulni, különben könnyen reagálhatunk mi is például (nem feltétlen szerencsés) hozott minták alapján, vagy csak egyszerűen idegből, türelmetlenül, rosszul.

No és persze az maga lenne a kánaán, ha arra is lenne időm, hogy néhanapján elolvassak egy jó sci-fit, vagy egy szépirodalmi bármit, amivel kiszakadok egy kicsit a mindennapokból.

  1. Több anya-lánya idő

Kéne. Nagyon kéne. Kisfiam maholnap betölti az egyet, most már az egész napos maratoni szopik ideje elmúlt, akár 3-4 órákat is kibírhat az Apjával, úgyhogy nagyon szeretnék idén több anya-lánya időt. Csajos shopping, közös megfagyás a játszótéren, első együttfodrászat, közös bringázás, akármi. Lényeg, hogy együtt <3

  1. Több edzés

Elindulni akkor is, amikor kint a mínuszok verik egymást, akkor is, amikor semmi kedvem nincs, mert egyszer egy bölcs ember azt mondta, hogy a profi akkor is csinálja, amikor nincs kedve, az amatőr akkor sem, amikor van. Mindenki gondoljon, amire akar. 🙂

  1. Gátizomtorna. Gátizomtorna minden nap.

Nem elsunnyogni, nem estére hagyni, hanem csinálni. Minden egyes nap, de legalább heti ötször. Istenengemúgysegéljen.

  1. Szétnyílt hasizom regenerálás

Nekiállni végre rendesen, és csinálni. Rendszeresen. Hatékonyan. Okosan. Nem ellógni, nem ellébecolni, mert szétnyílt hasizom attól még záródott össze, hogy sokat gondoltak rá.

  1. Kevesebb fehérliszt

No, ez nagy kihívás, egy olyan férj mellett, akkor tonnaszám hozza haza a péksütiket. Persze, finomak, sőt, de mindenki tudja, hogy mit művelnek a szervezettel, a bélrendszerrel. 2018-as terv: minél kevesebbet fogyasztani belőlük.

  1. Továbbképzés 

Fitnesz Instruktor OKJ. Elkezdeni. Végigcsinálni. <3

  1. Felülemelkedés

Felülemelkedni a mindennapi fostengeren, akkor is, amikor felváltva sikítanak hobbiból és napi 2×2órát altatok, és mégsem alszik egyik sem. Türelmes mintaanyának lenni akkor is, amikor legszívesebben a fejemre húznám a takarót és nem szólnék senkihez egy egész áldott napig.

  1. Tovább növelni a nők testtudatosságát

Mostanra egészen letisztult bennem, hogy ezt a célt nem szabad szem elől tévesztenem sosem. Túl sok „bárcsak ezt előbb hallottam volna” jött szemben az elmúlt két évben. Túl sok eset van, amikor mérföldkővel jobb lenne a jelenlegi helyzet, ha egészen egyszerűen előbb találkoztak volna fontos információkkal. Intimtorna. A saját testünk valós ismerete (Termékenységtudat tanfolyam például). Szétnyílt hasizom regenerálás (nem csak anyukáknak!). Mindenhol olyan infókat kaptam, amikkel ideális esetben egy általános iskolai felvilágosítás keretein belül kellene először találkoznunk. Ez a cél. Hogy a gyerekeink generációja már ne utólag, hanem időben informálódjon. De nekik már könnyebb dolguk lesz. Ott leszünk mi. <3

Nem szeretném, ha szivárványt hánynátok, de nem lenne teljes ez a gondolatvitel, ha nem írnám ide: az idei év volt életem legnehezebb, de legcsodálatosabb éve. Hálás vagyok kis családomért, akkor is, ha néha legszívesebben kiszaladnék a világból; hálás vagyok barátaimért, akkor is, ha néha túl sok idő eltelik anélkül, hogy beszélnénk. Hálás vagyok, mert pontosan tudom, hogy kábé százszor annyi dologra vagyok, vagyunk képesek, mint amennyire gondoltam, hogy képesek vagyunk. Hálás vagyok, mert pontosan tudom, hogy kire lehet számítani. Hálás vagyok a gyerekeimért, a férjemért, az egészségünkért, és 2018-ban megpróbálom ezt akkor is észben tartani, amikor esetleg összecsapnak a fejem felett a hullámok.

2018, bringiton!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.